21 Şubat 2010 Pazar

Yasmin Donay




Ne diyeyim ki... Çok şanslıyım. Böyle tatlı bir ablam var. Böyle altın kalpli, böyle temiz bir insan... Onun yeri bambaşka... Hele Maral'la birlikte böyle olunca...Bayılıyorum... İyi ki varsın Yasmin... Nice birlikte, hep beraber geçireceğimiz senelere... Canım ablam... Ne olur hiç değişme. Hep olduğun gibi ol. Seni sen yapan özelliklerini hiç kaybetme. Yeter ki mutlu ol. Olmak istediğin gibi ol. Hayatta ne yaşamak istiyorsan, ne yapmak istiyorsan kaçırma yap. Gitmek istediğin bir yer varsa, düşünme git... Nasıl olsa ben hep yanındayım. Hep fikirlerinin arkasındayım... Seni çok seviyorum...

Bebek bakmak valla zor iş - miş. Göründüğünden çok daha zor. Ama bir gülüşü herşeyi unutturuyor... İnsan ister istemez ikinci bir bebeği yapmayı 50 kere düşünüyor. Ben de sırf böyle bir ablam olduğu için, sırf çok sıkı fıkı bir ilişkimiz olduğu için Maral'a kardeş yapmayı istiyorum.. Daha doğrusu düşünüyorum. Muhtemelen olmayacak... Ah süt verme... Süt verme olayı göründüğünden çok daha zormuş. Sırf bu yüzden "yok yapmayayım" diyorum. Ama Yasmin ile kendimi düşündüğümde, Maral ileride yalnız kalmasın, benim kardeşim gibi onunda kardeşi olsun istediğim için yapayım diyorum... Çok zor ihtimal ama.... ama... ama...

8 yorum:

Yasmin dedi ki...

Ne diyeyimki ben simdi......Seni coooook seviyorum benim canim kardesim.....SEN asil mutlu huzurlu saglikli ol,iste benim icinde bunlar omre bedel.Yuzunde ismin gibi acan o tebessum hic eksilmesin..............


(Haaaayt be Turk filmi gibi oldu len bu......Osssun......)

Seni deliler gibi seviyom..........

Verda dedi ki...

hahahyttt.. tam türk filmi gibi...ossun tabii... bende seni çok seviyom :)))

asmabahce dedi ki...

ya maşallahhh:))öyle tatlı çıkmışsınız ki.. ne diyeyim şimdi.. kız kardeşimiözledim bende:(

Chilek dedi ki...

Gerçekten süper çıkmış maşallah diyelim:)

Verda dedi ki...

Sevgili asmabahce çok çok mersi...

Verda dedi ki...

Sevgili Chilek.... Bende bu isme bayıldım. Chilek :)))

Noni dedi ki...

Ben ablamı özledim :,(

Unknown dedi ki...

Senin ablanin ismi SABA degilmi ? Bu yasmin ismi nerden cikti ?