21 Ekim 2010 Perşembe

Amma uzun ara vermişim...



Ne zamandır yazacağım bir türlü fırsatım olmadı... Neyse bugün biraz rahatım. Son bir buçuk aydır da rahat sayılırım aslında ama bu rahatlığın tadını çıkardım. 15 gün tekneye gittik ailecek. Bu sefer resim yok sadece video var. (Yukarıdaki resim de yazın ortasında, arkadaşım Maral tarafından çekilmiş bir resim) Ama inanın Maral çok büyüdü. Teknede de bize rahat verdi. Günboyu yüzdü, güzel yemekler yedi, ve geceleri mışıl mışıl uyudu. Döndük, ve bir hafta boyunca toparlanma falan derken o aralar bayağı yorulmuşum. Tatil güzelde, dönüşler kolay olmuyor. Zaten güneyin son kalan yaz günlerinden, İstanbuldaki kışa geldik. Bikinilerden, montlara girdik bir anda... Şimdilerde hava iyi güzelde, tehlikeli... Bir sıcak bir soğuk dikkatli olmak lazım.

Maral'ı Gymboree'ye yazdırma kararı aldım. Umarım beklentilerimin üstünde olur. Göreceğiz. Kış zamanı evde tutmak haksızlık olur. Ona da bana da değişiklik olur. Önümüzdeki hafta başlıyoruz.

Kısaca bizler iyiyiz. Planladığımız tatiller var önümüzde, Maral anneannesinde rahatlıkla kalabilir artık... Zaten "annani annani" diye dolanıp duruyor evin içinde... O annaniii diyor, anneannesi "canıııııım" diye karşılık veriyor...

Bu aralar 2 konu var kafamı kurcalayan; birincisi kadın meselesi... yatılı bir kadın fena olmaz artık ve nereden nasıl bulabilirim belki yardımcı olabilirsiniz... Evinişlerini yapacak, gerektiğinde Maral'a bakacak falan... İkinci meselede evden iş konusu. Birşeyler yapmak istiyorum evden ama ne yapabilirim bilmiyorum. Şimdi şunlardan bunlardan hoşlanıyorum da diyemiyorum... Biraz tıkanık ve bulanık yani... Evden oturarak kazançlı ne iş yapabilirim belki fikri olan da olur :))))


4 yorum:

Tanya's dedi ki...

Okulu heyecanla bekliyorum, bana da yol gösterecek zira.

Yardımcı şart diyorum, bende evden para kazanmak istiyorum. Deniz Akkaya bizim burda dükkan actı bebe malları, bir tulum 80 lira, ben alıyorum aynını londradan 5 pounda..bakmaya ve fikir almaya değer.

Maralı ısırıcam.

Yasmin dedi ki...

Im not obsessed deki Vera aklima geldi oda boyle baslamis evden bloga,,,,Sende yapabilirsin........

Verda dedi ki...

Öncelikle geç cevap için çok pardon! Fikirler dönüyor kafamda... Yardımcı işi içnde :(((

Verda dedi ki...

Yasminim... I am not obsssed e girmeyeli ooooohhh aylar oldu aylar.. ama düşünelim daha düşünelim :))