1 Haziran 2011 Çarşamba

Hadi bakalım yazalım biraz...



Bloglar kapandı üzüldüm.. Açıldı sevindim ama ancak bugün aklıma geldi bir iki bişeyler yazayım dedim... Maral iyi... İyice büyüdü... Biz kayak tatiline gittik. 1 hafta ayrı kaldık. İtiraf edeyim 1 hafta daha kalırdım. Evet özledim falan ama... Yani arada bir iyi oluyor ayrı kalmak... Dinlenmek iyi geliyor...Hafta sonları Marala arkadaşlık edecek bir kız buldum. Cuma akşam geliyor Pazar akşam dönüyor... Maral bir mutlu bir mutlu anlatamam...
Arada bir hafta boyunca Maral ile beraber tekneye gittik. Mayıs ayında bir daha ASLA... Deniz suyu soğuk olunca olmuyor... E denize girmeden ufacık yerde Maral sıkılıyor... Haliyle bende... Dedim ya Mayıs Haziran onunla tekneye gitmem 1-2 sene daha...

Seçimler geliyor... Biz oyumuzu kullanalım, tekneye... Ama MAral anneannesi ile birlikte kalır. Zaten bende keyif yapayım biraz... 8 gün! Yeter de artar... Sonra Temmuzda, Maral doğum gününden sonra aşısını olacak, bir müddet burada oluruz, sonra onu da alıp gideriz. Önümüzde uzun bir yaz var ne de olsa...

Bugün sipariş vermiş olduğum trambolin eve geliyor... 244 cm çapında etrafı kapalı bir trambolin... Maral da bir enerji var, anlatamam... Trambolinin çözüm olacağına inanıyorum. Bu durumda orada burada zıplayıp biryerlerini yaralama riski ortadan kalkar...

25 Haziran Cumartesi Maralın doğum günü var. Bütün arkadaşlarımı beklerim. Çoluklu çocuklu olanları özellikle. Evde birşeyler yapmayı planlıyorum... Bakalım... Bu sefer sadece aile arası olsun istemiyorum. 3-5 arkadaşı gelirse şahane olur :)))


Not:Yukarıdaki resimler çok eski... Ama çok hoşuma gidiyorlar... Paylaşayım istedim.

Hiç yorum yok: