26 Ekim 2007 Cuma

Londra - Cuma :))))

Oh geldim nihayet! Hemen kendimi sokaklara attım. Knightsbridge, Sloane Street, Park Lane'de yürüdüm... Göz doktorumu ziyaret ettim. Bu arada gözümde bir kanama olmuş. Önemli değil sadece dikkatli olmak lazımmış, blood pressure a bağlı olaraktan... Ben de pek anlamadım ama, kan şekerine falan baktır muhakkak dedi doktorum. Daha 1 ay evvel gittiğimde gayet sağlıklı olduğumu öğrenmiştim, neyse üzerinde durulacak bir mesele değil...Herşey iyi, herşey yolunda...

Hava kapalı ama yağmur yok, tam Vito 'luk aslında. Doktoruma giderken Hyde Park'tan geçtim ve Vito'yu çok andım, hayatta olsaydı ve burada yaşayabilseydik diye...

Akşama senelerdir görmediğim, Londra'da yaşarken artık ailemden biri olan Jacob ile yemeğe ardından da clubbing e gidiyoruz... Şimdi geldim, bir kadeh şampanyamı içtim. Oh!!! Biraz dinleneyim sonra duşumu yapıp hazırlanacağım.

Bakalım nereye gideceğiz? Bana sürpriz olacak! Şahane!

Eski dostlarla ilgili de en çok bunu seviyorum. Aradan ne kadar zaman geçerse geçsin, bıraktığınız yerden devam...Dostluklar çok önemli, ve ben bunu hiçbirşeye değişmem...Jacob da benim çok ama çok eski bir dostum ve açıkçası onunla buluşmak için can atıyorum...

Hiç yorum yok: