10 Mayıs 2010 Pazartesi

Bir annenin anneler günü hediyesi

Anneler günüm kutlu olsun. Çok şahane bir hediye aldım ben... Sabahın 7,30'unda aldığım, üzerindeki kartta "anneciğim ilk anneler günün kutlu olsun - kızın Maral" yazan çiçekleri demiyorum...
Kızım yürüdü. Hemde pıtır pıtır... Gerçi artık oturmak yok bana ama olsun... O önde ben arkasında evde, çayırda, çimende yürüyoruz. :))) Maral tam 10,5 aylık yürümüş oldu. İlk Cumartesi günü anneannesine ve tatisi Yasmine doğru yürüdü ama yaklaşık 10 adım... Sonra anneler gününde hem yürüdü hem ilk defa kalkan yedi hem bizim köpeğimiz Maya ile tanıştı. İlk defa çim gördü, çimlerde koştu, düştü... İlkleri yaşadı yani... Haliyle bende....

Canım kızım çok seviyorum seni... Hayatın hep böyle güzel geçsin...

Canım annem, anneler günün kutlu olsun... Ne iyi ettin babamla tanıştın, ne iyi ettin evlendiniz, ne iyi ettin Yaso gibi bir abla kazandırdın... Çok yaşa emi...

6 yorum:

Tanya's dedi ki...

Oleeey...en güzel hediye...aldım ben haberleri Şebodan..aa yürüdü mü dedim..ne çabuk..süper düpersiniz siz..

İyi ki anne oldun sen..

Yasmin dedi ki...

Canim benim yaa.....

Verda dedi ki...

Tanyacım. Bende alıyorum haberleri... Ay ay ayyy... İyiki sende anne oldun... iyiki... iyiki...iyiki. Canım...

Verda dedi ki...

Yasmin tati.... Biz bu akşam gelince bol bol canımlarsın bizi... biz geliyoooooozz

Unknown dedi ki...

Ben sizin Vito ile ile ilgili yazılaınızı okurken içimden "bu kız çok iyi anne olur" demiştim. Sanki beni yanıltmadız gibi...
Annele gününüz kutlu olsun. Maral'a sevgiler
(bu arada darısı başıma )

Verda dedi ki...

Sevgili Deren

Cokcok tesekkurler... Inan sadece deniyorum ama bazilar dogustan anne bazilarida sonradan olma... Ben sonradan olmalardanim :) ahhh kopeklere bayilirim yakinda ailemize bir tane katilir... Bakalim.... Sanada darisi basina diyorum sevgiler...