31 Ocak 2011 Pazartesi

Kısa Kısa...

Yukarıdaki resim, Kasım ayında çekilmişti. o günden bu yana Maral'ın onlarca fotoğrafı çekildi ve bir sürü videosu. Ama henüz bilgisayarıma aktaramadım bile. Son 2,5 aydır yaşananları kısaca aktarmak gerekirse; Maral büyüyor. 13,5 kiloya çıktı; Nesim bey kiloda biraz yavaşlayın bile dedi. Aburcuburcu biri Maral; ama taze ve kuru meyvelerle... Geceleri rahat uyumaya başladı. Hemen hemen her gece hiç uyanmadan uyuyoruz. Gymboree üyeliğimiz bitti. Yenilemeyi düşünmüyorum; çok cici annelerle tanıştım. Evlerde biraraya gelmeyi planlıyoruz. sanırım Gymboree'nin bana kazandırdığı en iy şey bu oldu. Annelerle fikir alışverişi; alışveriş mekanları, başka başka yepyeni şeyler öğrenebiliyorsunuz.

Okulları gezmeye başladım. Kafamdaki iyi okulların neredeyse tamamiyle görüştüm; bir kısmını ziyaret ettim. Bol bol vaktim varken dolaşıp fikir ediniyorum. Okulları tanımaya çalışıyorum.

Maral'ın kendine has sözcükleri var; hepsini bir kenara yazıyorum. Ama buradan da bir iki tanesini söylemeden edemeyeceğim... Yoğurta gotçi diyor. Bulgura gulgur. Mersi ye beysi. Kapak için baba kelimesini kullanıyor. Babasına da babişi diyor. Ama bu örneklerden sadece bir kaçı... Hepsi kendine göre inanılmaz tatlı. Ve ben hepsini tek tek yazıyorum, yakında buradan da yayınlarım. Yani "bakkal" kelimesi bu kadar mı tatlı gelir kulağa :)) Baaaakaaall :))))

Doğum günümü, yılbaşını hep güzel yaşadık. Bol bol eğlendik, güldük.

Arkadaşlarımla bol bol vakit geçirebildim. Gezdim eğlendim.

Çok güzel kitaplar okudum. Robin Sharma'nın Aile Bilgeliği ve Kristin Hannah'ın Ateşböceği yolu. Tavsiye ederim.

Kısaca olumlu gelişmeler bunlar. Tabii bu kadar sevimli, olumlu olmayan olayları da yeşamadık değil. Mesela bu sene bir kere daha domuz gribine yakalandım. Neyse ki Maral da bir sorun olmadı. Ben 39 ateşle yattım. Cemil'in anneannesini kaybettik geçtiğimiz Çarşamba akşamı. Cuma günü cenazemiz vardı.

Ve zaman nasıl da akıp gidiyor... Yakında kayak tatilimiz var, bir aksilik olmazsa doğumdan sonra kayak kaymaya gidebileceğim. Maralı artık seneye... Acele etmemize, herşeye Maralı da dahil etmemize gerek olmadığını düşünüyorum. Seneye de bizimle gelse olur. Birşey kaçırmaz.

Ama ben karı, kaymayı iple çekiyorum....

3 yorum:

Tanya's dedi ki...

Maral cok tatlı:)))

Okul konusunu konaşalım olur mu?

Ben oğlanı Hindistana götürüyorum:)) bayılıyorum zira kendisine, en tatlı anları kaçırmak istemiyorum, nasılsa sevimsiz zamanları yakındır, o zaman bırakırım diyorum..ama bak amsterdam'a götürmüyorum mesela hehe.

Ve gotçiiiiiii..bende bekliyorum artık konuşmaya başlamasını.

ve de çok özledim.

Ananenin yolu ışık mekanı cennet olsun.

Verda dedi ki...

Tanyacım... Okulu konuşalım . Ben bayağı gezdim. Robert Collgege, Alev, Koç, Moç, Communty etc etc... Ayrıca yuvalarıda... Off ki offff....

Senin durum farklı. Sen hem işe hem tatile hem dinlenmeye etc... Ben içmeye eğlenmeye ve KAYMAYA gidiyorum. Biraz kocamla başbaşaolayım yani :)

Ve evet gotçi duyman lazım. Ah ah.. bekle de gör...

Gitmeden buluşsak ya... Haftaya haftasonu müsait misiniz? 1 saat için falan?

Tanya's dedi ki...

Verdacım,

Bu haftasonu yokuz, ondan sonraki haftasonu da yokuz.

Oysa öyle özledim ki..