7 Şubat 2011 Pazartesi

Karadağlar ve Süülüman

Beni bilen bilir. Hayamında hiç - ama hiç dizi izlemedim. Övündüğüm bir değer değil, çünkü dizi yerine sinema izlerim. Dizi bilmem. Filmleri iyi bilirim. Hatta iyi filmleri hiç sıkılmadan 2-3 defa arka arkaya izleyebilirim. Dizi derken yanlış anlaşılmasın, ben "türk" dizisi izlemem. Basit prodüksiyon, çekim hataları ve inandırıcı olmayan oyunculukla dolu yapımlar işte...ve bu sebeplerden dolayı zamanımı bu boşluklarla geçiremem. Şimdi seyretmeden nereden bileceksin diyeceksiniz? Arada gördüğüm fragmanlar, zaplamalar sırasında şöyle bir baktığım için. Kimse zorlamasın beni. Beğenmiyorum işte. Şunu da söylemeden geçemeyeceğim: ben festival filmlerini de pek sevmem. Ya da Avrupa filmleri... Nadiren ingiliz - oscara aday falan olursa; ya da çok nadiren fransız filmleri seyrederim. Bana illaki genelde türk halkına "boş" gelen hollywood filmleri keyif verir. Güzel kadın, güzel adam, iyi müzik, pahalı prodüksiyon, iyi oyunculuk keyif verir... Bir de oscara aday olan tüm filmleri izlerim. hehehehehe...

Yabancı dizileri izlerim bu arada: Friends, Sex and the city, Greys Anatomy ve Lost. Aralarından bir tek Greys Anatomy hala yayın hayatına devam ettiği için, bir tek o diziyi seyreder olmuşum.

Neyse, şimdilerde şans eseri 2 diziye rastgeldim. Konu başlığından da anlaşıldığı gibi; Karadağlar (Dostoyevski'nin Karamazov kardeşler kitabından esinlenilmiş) ve Muhteşem Yüzyıl. Her iki diziyide beğeniyle izliyorum ve bu "kro" davranışımı burada paylaşmaktan keyif alıyorum. Hehehehehe! Kroyum ben :)


6 yorum:

Tanya's dedi ki...

Siesay mayami, havs, greys anatomi derken sülümana yapıştık kaldık Verda, kro olduk bizde hehehe.

Ama onun dışında ne seyrederim, ne kıymetli vaktimi harcarım.

Bende her türk kadını gibi bir dizi sahibi oldum ya..seviniyorum şimdilerde.

Diğer diziyi ise bilmiyorum ve inanki bilmek istemiyorum..sülüman bana yeter de artar bile.

Verda dedi ki...

BAna güven. Süülüman kadar iyi... Gerçi annem dostoyevskinin kitabından bayağı bi çıkmışlar artık, yani senaryo türk oluyor gitgide ama idare eder :))) kro tanya :) hehehehehe

Sebnem'den dedi ki...

Greys, House, CSI:Miami,NCIS,Nikita,Medium, Mentalist...Amerikan kırosuyum beeeen:)))
Hasan'da Hürrem, Süleyman seyrediyor...Tabii ben de:)) Ama hiç bir zaman o diziye göre yada herhangi bir diziye göre hayatını programlayan insanlardan olmadım.Öyle tipler var biliyor musunuz?
Öpücük..
Çin çin yapma vakti..Tanya ve Verda:))

Yasmin dedi ki...

Ben de kroyum varmı len....Ama bu kadar ıyı olan yapımları seyretmek kroluksa yasasın kroluk.Bu arada bendenız oniki yasındayken okumuştum Karamazofları(Anam sağolsun o yasta ne anlamıssam ki bi b.. anladığımı sanmamıştım yinede çoketkili bi romandı,nede olsa bin yılın en önemli eseri seçilmiştir.)Bizimkiler çok konuyu saptırmışsada başarılı çekmişler ve genel anlamda mesajları doğruveriyorlar gibi.Helal olsun.Bi o kadarda oyunculura buyuk alkış benden.

Muhtesem yüzyıl da çok iyi bir yapım.Kostumler şahane ve kusursuz........Ayrıca ben bu ülkeden bu kadar iyi oyuncular çıktığını ve yetiştiğini gördükçe hem şaşkınlığım bi o kadarda gururum artıyor....

Abicinden sevgiler.......

Verda dedi ki...

Ya sebo seni buralarda gormek ne guseeel. Cin cin cin cin.....

Verda dedi ki...

Abicin sen coooook yasa. Seni cok seviyorummm